Gallery

KELEBIHAN KALSIUM SHAKLEE

Jom kita  baca sepinntas lalu info tentang Ostematrix ( formula Kalsium Magnesium dari Shaklee)

“Ostematrix membekalkan gabungan nutrien yang unik termasuk calcium,Vitamin D & K. magnesium dan lebih lagi untuk membina dan mengekalkan tulang yg kuat kerana anda memerlukan lebih dari kalsium untuk membina tulang yang kuat.Terbukti secara klinikal meningkatkan penyerapan kalsium"


Osteomatrix membekalkan:
• 1,000 mg (100% DV) unsur calcium dariada bahan semulajadi dan mudah diserap
• 400 mg (100% DV) magnesium untuk meningkatkan penyerapan kalsium ke dalam tulang dan menguatkannya
• 400 IU (100% DV) of vitamin D untuk menggalakkan penyerapan calcium

Itulah bezanya Osteomatrix Shaklee..ia bukan sekadar kalsium….....bukan sekadar membantu membina tulang dan gigi yang kuat..tapi nutrisi di dalamnya juga membantu mengekalkan paras tekanan darah menjadi normaldan mengurangkan simptom-simptom  PMS .... Seperti kembung, kejang, moody, irritability… 

Istimewanya Ostematrix  ni mengandungi magnesium.Tahukah anda pengambilan magnesium bersama dengan kalsium dapat membantu mencegah sembelit...

Pendek kata, kalau anda ni  golongan yang tidak minum susu | mengandung |  menyusukan anak |kerap sakit-sakit kaki | rasa kebas  terasa seperti kaki dicucuk-cucuk |atau yang sedang menjalani fisioterapi, yang pernah accident patah. Cubalah Ostematrix Shaklee.


Saya dulu  kena ulang-alik untuk buat fisioterapi sebab pernah jatuh time jungle tracking.. Alhamdulillah lepas ambil Shaklee Ostematrix terasa perbezaannya. Sekarang dah tak perlu ulang-alik pergi  fisioterapi.

Bagi yang ‘membuang’ 3 hari sekali dan selalu sembelit elok sangat ambil Ostematrix. Lagi-lagi kalau yang baru lepas bersalin sembelit. Ngeri kot sakit …saya dengar kawan-kawan kena jahit lepas bersalin pun dah rasa ngilu & nak menitik air mata.

Saya tulis ni sebab rasa teruja dengan formula ini, tak salah kan saya nak kongsi dengan anda semua. Sebab dulu saya tercari-cari suplemen terbaik untuk sakit belakang saya. Saya nak berhenti dari makan paint killer & sapu  krim panas (kesannya kulit macam terbakar warna hitam).

Apa-apa pun kesembuhan milik Allah, kita berikhtiar. Supplemen ni bukan magik, saya bukan bergantung sepenuhnya pada supplemen. Tetapi sebagai makanan tambahan , nak minum 1 litter susu hari-hari tak sempat.

Saya tumpang gembira bila tengok sahabat-sahabat mendapat kesan positif, boleh aktif berprogram , aktif berkhidmat untuk ibu ayah.Saya berkongsi pada yang perlu, yang sihat, Alhamdulillah syukur.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



Anda sedang mencari suplemen yang sesuai untuk keluarga anda??
Nak buat side-income hanya di rumah??


Hubungi saya:




FB: Nur Bahijah Marzuki
ID: 1034684
014-8281356 (call @ PM)
013-2075328 (WhatsApp)



KELEBIHAN KALSIUM SHAKLEE KELEBIHAN KALSIUM SHAKLEE Reviewed by bahijah on 5:14 AM Rating: 5

No comments:

Social

Powered by Blogger.